01 March 2009

Tagged by Pojie

Rules
  1. Korang dikehendaki mengambil 1 pic korang yang paling meletup dan paling memikat..
  2. Pastikan crop-kan pic itu td kpd bbrp bahagian tertentu sajer yg menonjolkan kecantekan or kehodohan korang..
  3. Buatlah huraian ala² cam SPM dulu. Huraikan serba sedikit tentang bhgian market korang tuh... Cantek ke tak.. Suka ker tak.. Kira cam tu lah..
  4. Tag saper² saje asal dia lebih buruk dr korang... Motip.. Hihihihi.. Gurau la.. Tag la sbrapa ramai umat yg anda mau.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Now Let's Start....
Aku pilih pic ni sebab.. aku rindu rambut panjang aku yang dulu.... di mana sekarang ni my friends keep complaining "Aira, rambut panjang u lawa lagi...!"
ini yang membutkan aku menyesal bagai mimpi tak sudah! ~ngada2 nanti panjang la balik....~

A: Kening. Suka?? ermm.. suka~suka... kalau nak trim tu, tak kot! ok dah la ni.. lgpun time make up aku akan bentukkan kening menggunakan minyak atau losyen..sikitt suda..

B: Mata. bahagian yg boleh la dikatakan mnjadi kebanggaan hati.. Mataku memang besar dan bulat.. Siyes I like! ini dinamakan Mata Galak! tapi sorry eh.. my eye's are soooo NOT like Tara, the girl in "Isteri untuk Suamiku".. naaahh!


C: Warna Mata. warna mataku ialah coklat... orang selalu tnya "pakai contact lense ker??".. the answer is NO.. totally ori. OKAY!


D: Pipi. Pipi ku tak tembam!! tapi kalau boleh kasi tembam sikit.. ngeee PIPI TOMATO!

E: Bibir. ini adalah part yang paling-paling dijaga.. my girlsfriend dulu jeles ngan bibir aku.. merah semulajadi... kalau makan pedas.. merah menyala mcm pakai lipstick maroon. selalu-selalu la sapu butter before tidur.. ~ petua ok!

F: Hidung. ermm.. mak aku selalu cakp.. hidung aku penyet! takdernyerr penyet.. just suit with my face..tak tinggi tak penyet! tapi dun know la.. why org ckp hidung tinggi lawa?? tak kot.. sbb hidung cam tajam2 haa... lawa meyh?? lantak arh.

G: Gigi. Dulu kalau tangkap gmbar tak pernahnya ku senyum.. sbb dulu aku jongang sket.. sket ker?? haha.. lepas pakai braces 4 years.. this is the result.. sekarang selalu-selalu lah aku senyum.. walau tak ikhlas.. ngeh3..

H: Dagu. i'm so proud of it....... tajam kalau, Tak lawa!

itu diaa briefing pasal muka aku... aaa.. jangan blueks, jangan aper k.. i know u jeless.. hahaha
This is just a tagged from Pojie Pooh! 100% true! ngeeee


bb.
Airarora

3 comments:

farish izaryl @izreez said...

hahahaha i like ur eyess ngn teeth la dearrrr hiksss

Anonymous said...

assalamualaikum...

1. ciptaan ALLAH mmg semua nya indah..

^_^"

Pojiepooh Abdullah said...

Oh baru perasann..
Hehehe..
Tantek!
TQ2!

Followers

Twitter