06 March 2009

Street Fighter VS Watchmen

Street Fighter
Street Fighter : The Legend of Chun Li .. what can i say about this movie is... memang GEMPAK nak mampos! haha sebabnya Chun Li ini ialah seorang perempuan.. miahaha.. so, only girls can dream they could be "Chun Li". Kawan-kawan aku yang lain ingat cina la si Chun Li.. tapi aku ckp Mix larr! haha mak dia mat salleh, bapak dia jer cina siam.. hehe. Anyway tak rugi ok tgk citer ni.. Dijamin BEST! so tak payah la aku nak brief sgt citer ni.. korang gi laa discover sendiri.

Watchmen
Citer ni aku baru saja tengok td dengan Sam di Pyramid. Yang ini tak payah la susah2 pergi discover.. Sumpah cam l*hanat! aku baru jer tahu citer ni baru keluar hari ini.. eeee.. saper2 yang belum tengok tuu... bawa bantal k.! dapat seat giler atas 2nd line! ngeee.. 2 jam lebih dkat 3 jam kot citer ni... aku ngan Sam asyik berbisik "bila nak ending nih..???" and "pukul berapa dah sekarang??" and "giler lama sial!"...
berkali-kali melihat hp .. nak tgk pukul berapa.. start masuk 5.30ptg hbis pukul 8.00mlm! cam sial jerr citer ni...nak kata untuk budak-budak.. tak bleh gak! mcm nak ke adult pun ada.. sbb ehem2 pun ada sikit2.. bg aku citer ni mmg boring!! line story ikut2 sampai mati pun tak akan habis. uwekkk!.. and then, dah la tiga jam, ramai, and then bau stoking saper ntah.. kurang oksigen dah aku ngan Sam time tu.. First time aku tgk orang keluar awal! citer lama sangat.

p/s: tengah tunggu Dragon Ball Evolution di pawagam!

bb.
Airarora

2 comments:

farish izaryl @izreez said...

chun li tu best kan..comei je kristin tuh

zra TheRARA said...

watchmen mmg xsenonoh!
pas uh 2 jam 40 minit lak uh!
naseb baek x g tgk,bf cter..
huhuhuh
chun-li uh besh kan???
yg tyme kne baleng durian uh! hahahah
:D

Followers

Twitter