17 March 2009

Tukar Kereta Mau??

This is one of my embarassing story!
it's happened last 2 days.

rileks~rileks~rileks...
citernya mcm ini, aku keluar membawa housemate aku keluar gi rumah kawannya di SS berapa ntah..
katanya tertinggal barang.. and she need to get it by tonight..
of course la.. aku yg begitu baik ni pasti akan tolong! hehehe

Dalam jalan nak balik ke rumah,
aku cam teringin jer nak beli makanan segera kat kedai sebelah apartment aku. Aku tak park kereta, tapi berhenti betul2 depan kedai tu.. takperla kan.. housemate aku kat dalam kereta, lagi pun aku nak beli-beli kejap jer..

Lepas-lepas jer aku bayar barangan yg aku beli.. aku terus keluar dari kedai.. totally plastik agak berat la.. sbb beli air mineral berbotol-botol.. huhu..
ini lah nak dijadikan cerita... waaa.. malu seyh aku nak menaip nih..
masa aku keluar dari kedai, aku terus nak buka pintu kereta hitam aku.. tapi bila aku di betul2 pintu bahagian pemandu, aku peliks..
kenapa dalam kereta aku ni ada lelaki di sebelah??
lampu radio ni pun mcm pelik warna biru..

kemudian aku sedar! OMG!!! THIS IS NOT MY CAR!
Mana kereta aku.. aku gelabah dah.. ingat kereta aku hilang! aku menoleh ke kanan! alamak! kereta aku betul2 kat depan kereta yg aku serbu tadi!
waaa.. malu-malu!! aku menjerit dlm hati! sambil menyumpah dalam hati! urghh..

haa... malu tak malu??
on that time.. driver dia pun dtg.. he's an Indian,
aper dia ckp??

"kenapa?? nak naik kereta ni ker??"

aku membisu tapi dalam hati,
"baaaaaaabiiiiiiiiiiii !! aku tersilap larr bodoh!"

aku membuka pintu kereta aku, dan menyendeng badan aku masuk perlahan-lahan..
sebab malu teramat! serta menahan gelak.. kepala aku hantuk ker stereng!! waaaa!!

Shu : Awat ni??
Aira: U ubah kereta eh??
Shu: Takdalah. i duk diam2 jer kot..
Aira: I hmpir2 masuk kereta belakang kita tau tak!
Shu : haa??
Aira: A'ah.. patutla pelik semacam ! rupanya silap kereta! waaahaaa..!!
Shu: (gelak besar) hahahahahaha!!! patutla lama semacam! i nampak u keluar dari kedai tadi terus unlock kereta, tapi u tak masuk2 kereta lagi!
Aira: Pergghh.. bleh plak kan! lain kali panggil la!
Shu : Mana la i nak tau u silap kereta.. hahahahaha lawak arr u ni. ada-ada ja hal gila u buat! hahaha

Siyesli, aku tak perasan langsung kereta aku!! aku nampak kereta yg aku silap tu jerr..
gosh rabun dah ker aku nih?
kereta tu pun sama jenis dgn kereta aku.. serta berwarna hitam!
numb plat tak tgk la plak.. sbb aku da ingat ITU MEMANG KERETA AKU ! !
aper gado-gado nak tgk numb plat plak kan...

dgn muka tebalnya... aku nak gitau!

INI ADALAH KALI KE-3 AKU SILAP KERETA!!
ada yang aku siap masuk duduk lagi.. dgn selamber!
haihhh...


bb.
Airarora

7 comments:

joegrimjow said...

nanty jgn tersilap masuk umah sudahh
naya kang

zra_xoxo_venom said...

omg! laen kali berhati2 dear..tgk no plat dluw..
adesh!
:)

rizz said...

hahhah klaka laa uni aira hehehe nsib driver tu x culik ke ape ke wakaakka

Fraady Ruffeque said...

hahaha...
agak susah nk obat pyakit cmni..
tp,based on cter nih,tbukti yg u tlalu tired on dat time..
kn??
hihihi..
psni wat la lg k..
hopefully one day nnt u silap la msuk kete i ye..
haaa,then u tawu la cmne i nk bahan u nnt..
weeeeee~~~ =P

Rui said...

ha ha, kamu nie mmg naturally blur kot.. -_-

NIMI♥ Co. said...

bongek!!
lwk giler..
aghahahhaahha!!!
sengal!!

a i r a said...

waaa... kepada semua : i'm not blur on that time.. tapi cam tersalah pandang rasanya.. kui3..

that's all

I repeat "tersalah pandang"

hehehe

Followers

Twitter