21 January 2009

Stupid Service from Pos Malaysia!!

Aku dah beratur gila babi punya lama dekat satu jam lebih dari sebelum pukul 3ptg..
bleh plak an... ckp dah tutup! babi sial!

ada dua kaunter.. setiap 5 orang tutup kaunter.. gi kaunter sebelah... lagi 5 orang.. tutup kauter pergi sebelah.. dah la kerja lembab! tak mcm sialan ker tu?? orang ramai duk beratur sampai ke jalan.. diorang bleh plak duk main tutup2 kauntyer an..

bila dah sampai turn aku..

A: pos laju...
P: Pos laju dah tutup dah.. pukul 3.30ptg td
A: saya beratur dari sebelu pukul 3 lagi kot... takkan takbleh buat kot.. tolong laa..
P:Kalau cik beratur dari pagi tadi pun saya bleh buat apa??

sial punya pakcik.. aku dh naik darah lepas dengan alasan dia tu.. apalagi perangai mcm aku selalu buat bila marah.. aku berjegil, renung tak berkelip langsung kat pakcik tu...

P: Kalau nak gak pi kat Pekan.. kat sebelah kilang SHARP sana..
A: Takpa la.. TRIMMMA KASIH!

aku terus blah.. bawa kereta pun mcm F1! punya panas gila aku!
balik.. bapak aku tanya.. cmna dah ok?? aku dh geram sgt menangis la!
kawan dia ada masa tu pun..aku tak eran dh..


eeeee..geram betul aku!

bb.
Airarora

0 comments:

Followers

Twitter