22 January 2009

Fitri 10th Birthday



Tadi lepas waktu Maghrib.. kitorang semua sambut birthday budak kecik ni...
adik kesayangan aku laa.. haha
hmm.. kitorang buat BBQ (Ketam, Udang, Kerang, Ayam) and Mee Sup...

Siyesli.. aku mmg give up kalau dtg hari jadi kanak-kanak bawah umur 12 tahun..
mmg penat! Mcm2 kerenah nak layan... tapi kalau bab nak melayan mcm

nak coklat??
nak kek??
nak air??
nak mee?? ketam?? udang?? kerang?? ayam?? kepala orang??

boleh jerr.. no hal la itu semua..
Apa yang aku tak tahan.. kalau tiba angin diorang nak berlari-lari.. kejar mengejar..
OMG... langgar sana langgar sini.. sampai tumpah habis makanan.. jatuh la..
haishh.. macam kat 'Night Safari' la pulak..

Oleh disebabkan aku malas nak tgk itu semua dan taknak bertanggungjawab atas segala yg mungkin akan terjadi.. aku pun masuk rumah...
ambik mop.. mop satu rumah nak hilangkan cap kaki berpuluh2 kat lantai..
mop lantai pun berulang-ulang kali.. sebab budak2 tu main aci ligan sampai ke dalam rumah!
mcm nak jerit jer...! asal diorang bukak pintu jerr..

A: sayang2 semua... jangan masuk akak tengah mop lantai ni... main kat luar eh...
Bdk2: okay kakak... (T_T)
A: haih...

aper-aper pun...
diorang semua still cute jugakk.. haha

HAPPY BIRTHDAY FITRI....!

bb.
Airarora

1 comments:

rizz said...

waa comei jee dorg sume ..cm awk gak hahahhh

Followers

Twitter