18 January 2009

I've Been Pay for It !

Aku dah buat siap gila punya complete Sam punya essay...
agak susah sia.. aku expect tajuk yg biasa aku buat sepanjang hidup aku.. sekali buka email pasal metro sexual guy.. aiyaaaa.. biar betul tajuk essay ni??

hmm.. pening aku fikir point then nak kena kembangkan ayat... ishh.. mmg aku kena tido dulu jugak la! baru bleh dpt idea.. aku start buat pukul 3 ptg, siap pukul 6 petang..

S: Boleh wat tak essay...?
A: Dah siap dah pun.. aku dah send pukul 6ptg td kat email ko..
S: Trime kasih.nnti ko nk ape?
A: Hmm.. aku nak ko bayar bill tepon aku sebulan, takpun byr duit next semester aku.. pilih la antara satu..
S: Wey ngade2 lak. mkn dh la. or bende yg below rm50
A: Bill aku bawah rm50 perr...
S: Ala aku bg ko 50 jw la.
A: Ok deal!

p/s: Part time masa semester break! lalala


bb.
Airarora

0 comments:

Followers

Twitter