22 February 2009

Sempurna ker SAMPOERNA ???

Hellllooooooo Everybodyyyy!!

Wah cam happy plak an aku ni... hehe
sebenarnya tidak.. isu wang belum diselesaikan, dan belum ada apa respon lagi haihh...
tapi bila aku bangun pagi hari ni...
satu soalan timbul :-

Aira, hari ni ko ada appointment di Thomas & Guys saloon.
nak pergi kerr?? atau nak buat derkk jer??

tapi cam duit dah cukup kot nak buat rambut.. yg tu mmg aku simpan asing..
masih lagi berguling di atas katil memikirkannya....
huh..
gi ambik duit dulu la kat Maybank!
then... selepas berjaya withdraw the moneyyy...
aku tekad nak buat decision on the spot sama ada nak buat atau tidak???
disebabkan aku ni suka main cm undi-undi nih, aku pun buat undian..
kalau ada parking aku buat rambut, kalau tidak ada, aku blahhhh! sebab area tu mmg susah gila nak dapat parking even hari Ahad.

Keputusannya ADA!

huhu.. so boleh buat la.....
aku nak buat rebonding pada mulanya.... so hairdstylist pun ok jer la..
pas2 tu.. rambut aku yg di highlight ni mcm *******
mmg hodoh! sorry aku sensored mcam apa!

pastu tak jadi buat rebonding, tapi dinasihatkan buat straightening sahaja....
makk aii.. mmg seram aku tengok rambut aku time tu...
then, hairstylist tu mengatakan aku WAJIB potong pendek!!!

HUHHH???? takmauu! dlm hati aku meronta2... takmau! wahh sayang oo..
paling dramatisss aku tak pernah berambut pendek! jengkel rasanya.

Whateva it is... aku merelakan~!
mmg pendek ok! bukan medium atau apa-apa!
ini satu pengajaran!
NO more for highlight!!

Hairstylist : Excuse me.. u please tunduk sikit haa..
Aira : Owh hoo.. ok.. sorry.
Hairstylist : Tak payah curi-curi tengok.. sudah pendek punya!
Aira : (bab*!)

waaaaaa... Aira sudah berambut pendek.. HA! HA!
bodo*!

bb.
Airarora

5 comments:

Karl Hummingbird said...

i nak tgk.... NOW!! plis.. cant wait!!!

farish izaryl @izreez said...

huaa da pendek la rmbut diee...

joegrimjow said...

picture please

u mean pendek..
not botak kan??

pendek=botak

aishhh
jagn wooo

Ainee Cumi said...

nak tgk!!!

Pojiepooh Abdullah said...

tgok aira pose2 ngan rambut baru..
mesti daring cam misha omar..
i like!!!

Followers

Twitter