09 December 2008

Why Why Why...???

Question :- Why should i keep writing about you in here??
Answer :- Because u force me to write this shit!

Dear W,
Yesterday is Eid-Adha.. I'm not joining others celebrating it.. i just stay at home..and ate 'thosai' at Subaidah Restaurant.. Today is the 2nd day of eid-adha... i feel like i want to enjoy this celebration.. i want to make a sacrifice for Akikah.. but i need a Cow.. a big FAT cow..
Pleaseee say "MOoo" cuz i'm hoping to CHOP ur head off ur body rite now!!

P/s: Thanks for ur gudnite msg anyway... saying " Bila AYAM dh tak selera nk makan, KAMBING mula gelisah, LEMBU buat2 gila & UNTA nampak susah hati, tu tanda Raya Korban dh dkt... Slmt Hari Raya Aidil Adha!!

With Hate,
Aira



bla.. bla.. blaa... hari ni.. why my mum pergi ambik diaa?? ckp nak gi tgk kereta Toyota baru ja...aku pun duk kat rumah senyap2 ngan Fitri... then, bila my mum ngan Fikah balik..
dgn 'mee mamak'.. aku pun dgn segala hormatnya pergi la sambut kat pintu rumah...

Fiqah: Fitri, aku ada suprise kat hang....
Fitri : Apadia??
Fiqah : Cuba tgk dlm kereta..

Aku pun jenguk2 la tgk... nak tau apadia.. mainan ka pa kan =P.. then aku nampak byg2 'kepala besaq' ngan topi! Mcm kepala si W ja...

Aira : This is sooo not good! baby arr!
Fitri & Fiqah : -GELAK-

terus aku blah (dh bad mood)... tgk facebook ngan myspace..kat blakang!
dlm hati.. mcm2 aku kata.. aku tekad nak bgtau papa!! papa?? abah laa...
sah2 depa kena marah nanti... Bila semua dtg dapur nak mkn, skali dgn "ituuu"..

W: tgh wat pa wey?? Tngok computer ha? Tgk internet?
Aira : Tak.. aku tgh tgk org berbogel.. (budu.. dh nampak lg mau tnya!)
W : -senyap-

aku pun tnya la.. mana makan aku??

Fikah : Ang abah dh bg kereta.. pi la beli sendiri??
Aira : -Berjegil-(dont say F* word Aira.....plzz plzz)
Mama : Fiqah mak suruh beli kat semua kan!!
Fikah : Suruh la wafiy beli.. bg kunci kereta ang kat dia...

Wah..cantiknya muka diaa... No Jalan!!

Aira : Tak payah duk ngada2..! Aku order McD sudah..nk bg org perabih minyak aku wat pa!
(ckp jer dpan..)

Then.. handphone W berbunyi.. dn dia gi la kat hall..

Fiqah : Awat ang tak suka sgt kat dia?
Aira : Punya pasai kat aku larr.. kalau ang suka p kahwin ngan dia..
Mama : Sembang la ngan dia sama.. layan ja..
Aira : Mak layan sorang2.. cek dah gelii naa..

Tetiba.. dia dtg.. duduk kat atas kerusi.. punyaa rapattt!! (Say Tan)
Terus aku grab telefon rumah.. nak call delivery.. semua dah order siap.... then aku just duduk dlm bilik aku.. tak keluar2.. mak aku bisik2 apa kat dia tak taw laa... bisikan tu dgr la sikit2..
tp sah la pasal aku....
aku cm nak nangis pun ader... aku dh bgtau kat mak aku awal2 lg.. nak pi mana.. jgn bawak dia! tp awatlaa... mamat tu tak dtg sini.. mak aku plak yg pi cari dia.. hishhh!!!

Dia join adik aku main PS2 kat bilik sebelah.. kedengaran suara dia perlahan-lahan pun dh cukup buat aku mnyampah..! aku pun buka hp aku.. nak call org yg aku rinduu.. lantak arr tgh menangis ka apa.. suara sedu2 pun.. i need someone to talk..! tp sorang pun tak angkat..
waaa.. tidoq kenyang daging lembu paa...

then i wait dkt hall.. tggu my McD... jeng3.. tak sempat duduk.. dh sampai! yay! mkn2.. hehe...
mata berair pun biar la.. aku keluar ambik jugak.. dh lapar.. yg hantar pun.. bleh tahan.. hahaha
dah bg duit apa semua..

Aira : Thanks Yea... hehe
Mcd Deliver : Sama-sama.. tuu bulu mata jatuh.. ada org rindu!
Aira : Huh??
Aira : owh.. hahaha.. (^_^)

Itu ja... yg bleh cheer aku sket.. org rindu kat aku ka?? aku rindu kat org lg ada..!
pfft...
aku masuk je rumah.. terus aku pecut masuk bilik! ahahaha mkn dlm bilik!
then aku teringat my Nubhan... KAL!! oh yea..
why aku tak nmpak nama dia tadi kat dlm contact aku!
Talk2 10 minutes something thats enough! miss him so much! hehehe
Pasal W pun keluar gak.. hahaha..
well this is the continueee... LOL

W, i hope.. this is the last ok... i dont want to write about u anymore!! enough!

bb.
Airarora

1 comments:

Karl Hummingbird said...

pliz change ur name from w to L coz u r totally a LOSER... HAHAHA

leh x ckp cm tuh.. well u sabar je k.. len kali beli mcd order tuk i sekali.. hahhaha

Followers

Twitter