27 December 2008

Miserable!!

.....rasa kosong sj hari ni.. tak tahu kenapa.
apa yang aku buat hari ni..??
aku on off myspace, facebook, myrakan, friendster.... reject comment2 yg tak patut..
tgk adik aku main game The Sims kat PS2 kesayangannya.. sampai mampus abeh karakter2 dier.. (sbb sakit perut)!
what a stupid game!

Sam ada telefon aku td tengah hari... sj teringat kat aku katanya.. aww manisnya..
ingat jugak kat aku rupanya mamat nih..
dlm phone ada pergaduhan kecil sikit yg buat rindu aku ngan karenah dia terubat la sket..

Aira : Sam..kalau ko gi tgk rumah hari ni, cari arr kat aku skali k? tak harap sgt rumah kat S. Court
Sam : Alah.. boyfriend ko kan duduk kat situ! stay la kat rumah boyfriend ko.. apa susah?
Aira : Sapa boyfriend aku??
Sam : Alah.. buat tak tahu plak! mcm la aku tak tahu
Aira : Ey.. bukan k..
Sam : Ya la sangat...
Aira : bukan!!
Sam : Yaaaa...!
Aira : Ya Allah.. weyh, pandai2 ja la ang ni!
Sam : Aku kata 'YA'.. YA laaaa!
Aira : Aku kata 'BUKAN'.. BUKAN laaa!
Sam : Pukul kang.. Ya laa!
Aira : ...nih.. ang pi cari bukti dulu baru mai terjah aku k..!
Sam : Tak kira! jawapan aku 'YA' jugak..! hahaha
Aira : (bod0...)

hmm...
selepas itu.. aku realize.. how much i miss my friends! (T_T)
Kal, bgtau ada lagi kawan2 FDN nak sambung Degree kat London... terasa jugak kepergian tu...
kami bukan ramai sgt kawan kat campus tu... nak buat mcmmana kalau dh rezeki diorang nak sambung study sana... yg baik-baik semua nak terbang jauh.. yg jahat2 jer tertinggal dgn kami yg baik2 nih.. hehe
0whhh Kal, cobaann! (Aira...!! plsss ini betul-betul bukan cobaan!)

Esok.. abah aku balik dari Ghana.. awww tak dapat ku bayangkan!!
ada good things ada bad things... naaa!!

Good Things
  1. Holidays (nak gi mana eh?? Phuket? Genting? Bangkok? Songkhla?)
  2. Shopping ( nak beli macam2)
  3. Modified Viva ( nak letak rim baru, audio dll..)
  4. Report mcm2 pasal W (of course.. fire stone maa!!)
  5. Take My Lappy in Gurney, Penang (aww my photoshop!)
Bad Things

  1. Basuh baju ( dah la jeans dia berat2 nak mampus!)
  2. Masak?? ( aahhh please laa... i'm not in da mood!)
  3. Repair and clean up Fish Pool ( lorrr.. disgust!)
  4. Wash dishes ( selalu main tinggal jerrr pinggan2 dlm sinki)
  5. Kulit Limau ( suka kupas then tinggal atas kabinet! ni tabiatnya..)
  6. MORE tearrsss (sbb semua benda akan membuat aku bebai!!)
  7. Jadi driver adik2 aku ( next year start sekolah.. sesi pagii plak tu! serupa mcm aku gi sekolah ni)
  8. 100% Gadis Melayu terakhir laa aku nanti!
  9. Silap2 aku kena start pakai tudung!
  10. oopss.. I need to hide my MAXIS bill!! (danger! oii)
Mama aku pesan kat aku...

Mama : Ji, Abah pesan suruh kita jangan gaduh2..
Aira : So?
Mama : So, kita kena berbaik-baik la..
Aira : Baik la sgt.. ma yg suka cari pasai..
Mama : Ha'la... da ang pun suka jadi batu api!
Aira : hoho.. tell me about it! durhh..

aku rasa macam nak jerit "Februari cepatla datang!!"
baik aku tension dgn study dari aku tension jd house keeping... =(

bb.
Airarora

0 comments:

Followers

Twitter