13 December 2008

"Double-Euww" Biatch!


ha.ha.ha.ha.

Kelmarin.. which mean yesterday, aku bawa " kawan " uni aku, Afiq and Din pergi berjalan-jalan ambil angin di Pulau Pinang.. Aku pun dah rancang 'superb plan but out of da' plan...
Kenapa??
Teka aper?? Yes! W larr.... hahaha ikot! Ten cent for you... (^_^)

My mum kenalkan W kepada diorang... "Hye.. =)"
hahaha..

In the car :-

W : Makcik, satgi W.. nak p sembahyang Jumaat.!
Afiq : Gulp~ (smpai terbeliat bijik2 mata)

sbb pakai seluar pendek maa...
tp kan.. Budget baik jer W nih.. sebelum nih keluar dr pg smpai malam dgn mak aku takpernah ajak pun.. hari ni jer.. aperhal huh?? lalalala

Mula-mula pergi kami pergi Queensbay.. masa sampai, jalan nak masuk mall..
aku terdengar sesuatu..

W : Study kat Limkokwing ka?
Din : A'ah..
W : Owh, saya ikut-ikut nak belajar gak kat sana.. ingat, masuk intake Jan kot!
Din : Owh REALLY?? Ok..masuklah, jgn cakap jer..

Noktah!

Lol... No layannn... hahaha aku dgr pun cam... perghh.. i dun think Din mean to say that..
mmg dh style dia ckp mcm tu..
lepas mkn kat food court, mak i tnya Afiq ngan Din sama ada nak jalan sekali ataupun berpecah?
Diorang pilih untuk berpecah...
"... tp Aira ikut kami la aunty yer.." haha yay!
W cm nak ikut kami.. tp tak boleh.. muka cm sedeyh jer..sbb dia kan kawan Fitri... so adik aku kepung dia jer la kemana pun... LOL!

Din nak cari ATM.. Afiq plak nak beli rokok dulu.. Jadi kitorang start dri tingkat atas sekali...

Aira : Hey, u all nak tgk tak Restoran T-bowl, kedai mkn jamban yg i cerita aritu?? kat sini la..
Afiq : Ader eh..?? ok gak!
Din : f* cmner tu??
Aira : Come2.. i show u.. hehe

Sampai jer kat depan kedai tu..
Their comment...

Afiq : eee....geliiii sial..!
Din : Hoo.. agak menarik..

Lepas tu, kami turun g dpt ATM.... then beli kasut i jap..
Afiq suddenly teringat hp dia tertinggal kat tandas kat tingkat atas skali td.. agak lama berjalan baru teringat pasal hp.. hmm.. Orang Penang baik2.. hp dia takder sapa pun curi.. still there! hahaha bygkan.. beratur kat ATM berderet2.. then beli kasut i lg.. paham2 la..
tp hp nya tetap selamat.. (^_^) baru kenal mcmmana org Penang.. LoL
Afiq nak jalan2 dkt luar Queensbay nak tangkap gmbar Permandangan Pulau Jerejak..
Lepas semua tu.. we all dh rasa boring.. masuk balik.. ingat nak tgk wayang.. tp semua tyangan lambat lg.. Guess what?? td ckp bukan main geli... Afiq ckap..

Afiq : Jom makan kat T-bowl tu!
Din : A'ah an.. aku pun cm try rasa cmner mkn dlm jamban celake tu....
Aira : HUHH???

Diorang mkn.. but i tak mkn.. mmg tak lalu langsung.. tp HALAL!
Then tiba2. Mak aku call.. nak mintak kunci kereta nak hntar W gi sembahyang Jumaat..
yg pelancong dua orang tu plak.. baru order mkn.. then senyum2.. takmo pergi la tuu... pahammm!
Then W ngan Fitri naik atas nak ambik kunci kereta...

Lepas dh mkn aper semua.. turun la kami.. jalan2 kat kedai Guess, Puma, Forever21, and bla bla bla..

Suddenly i found my mum..

Aira : Haik?? mama pi masjid ka tadi?
Mama : haa.. hantaq W...
Aira : mama drive??
Mama : (Angguk)

Then.. nak gi Gurney plak...

Aira : Mama, kunci kereta??
Afiqah : Ada kat W..
Aira : hmm.. cmna bleh ada kat W..?? owhhh.. mak bg W.. drive sorang kannn??

Marah gilerrr aku.. nak report kat abah...! lepas tu park kereta kat mana hala... jenuh aku cari!
Bila start kereta, nak lepas 'handbrake'...
OMGGG!!! SIALLL tak tarik 'handbrake'!!! nak bawa kereta bukan main lagi.. tarik 'handbrake' tak reti!

Membaraa... Aku gtau mak aku.. mak aku cam.. takperlaa... BLUEKS!
Otw, nak gi Gurney tayar pecah (bukan bocor)... sbb sepatutnya tayar dah kena tukar.. tp tak tukar2 lg.. selamat pecah kat dpn shell... then.. nak tukar tayar kena masuk kat Shell Service,
so.. untuk mengelakkan rim rosak.. dinasihatkan driver sorang jer naik .. yg lain jalan.. then mak i cm tak confiden nak bawa..

Mama : Sapa bleh bawa..??
Aira : -diamm-
Mama : Din bleh bawa??
W : bg saya la bawak (smbil tngan mintak kunci)
Din : huu.. taknak.. kereta ni terlalu besar... suruh Afiq
W : Saya bawak... (hulur tngan)
Afiq : heyy.. taknak lah aunty! suruh Aira la..
Mama : Nah... (bg kat aku kunci) bawak.. lgpun hang ringan.. W.. tak bleh.. bdn besaq!
Aira : (BOOO.. ya..!)

Kat kedai tayar pun.. lagak cm tahu hrga.. cm dia yg dia nak byar... Aku cm.. nyampah gilerr2.. then mama i ingat nak tukar rim.. Afiq ngan Din.. cm setuju ngan pilihan aku.. cuma this W, rekemen.. rim warna Gold, line merah.. eee.. kereta warna silver kot! cm perr lg..
dia sorang jer yg bangkang.. tp kalah jugak.. hehehe

And thennn.. i can feel that this guy already jelouse on Afiq and Din.. why i say so?? sebab.. my mum nak kena gi bank, tp tak tahu jalan.. so, uncle yg kerja kat bengkel tu nak drive my mum's car bawak pergi bank.. then Afiq suruh W.. ikut sekali...

Afiq : Eh.. naper tak ikut..?? u pergi la naik skali.. u lelaki, jaga aunty.. (smbil tolak2 w naek kereta)
W : Taknak lah.. tak larat..

bila kereta dh blah..

Din : Apa plak penat?? duduk ja kan dlm kereta tuu..?
W : Huh...hehe (sambil senyum2)

euww... dh penat naper tak duduk jer?? tp dtg berdiri dekat kitorang.. lol
Afiq ngan Din ckp gtau kat i..

Afiq : I rimas la. kwn u ni asyik usha atas bawah...ckp pun cam dier the best jer... ni.. dia tak ikut sbb jeles u ngan kitorang kot.. hahaha
Aira : hahaha..very funny.. yup i can see that.. well, just enjoy it!

Next Place... kitorang gi Island Plaza.. tak jadi gi Gurney... mkn KFC.. huhu then jalan2 kat atas..
Afiq ngan Din plan nak buat waxing! Lol.. nak cabut bulut ketiak.. euww.. tp tak jadi, sbb harga..
lepas itu.. drive gi Masjid Terapung.. This time, Din ngan Afiq kena turun gi sembahyang Maghrib.. terpaksaa.. sbb W budget baik.. diorang pun kena budget cm tu gak an... hahaha
Lepas hbis sembhyang.. Fitri lari2 dtg kereta..

Fitri : Mama, W.. ckp dia takmau dtg rumah kita dh.. =(
Aira : (Finally)
Fitri : ..dia ckp nanti mai.. kalau hazirah dah OK ja..
Aira : BLUEKS!
Mama : Alaa.. zirah tak baik la hang duk buat cmtu kat dia..
Aira : Biaq la.. i totally hate him.

Fitri cm marah2 kat aku sbb aku, W.. taknak dtg rumah dan ikut pergi mana2 da... huh..
For me.. kalau dia ikut sbb Fitri, dia tak patut heran pasal aku pun.. coz, i'm NOT in the plan.. Fitri yg ajak.. jd dia kena ikut Fitri la, bukan aku..!

No more discussion! Lastly, Batu Feringhi..
rabun mata nak beli... ahhaha so, we snap beberapa gmbar.. again, kitorang berpecah lg.. three of us.. Din nak beli bag.. tp just bleh dpt spek mata! Afiq beli lampu..! hahaha
Semua balik pukul 11mlm.. aku jugak drive..yg lain tidur.. huh..

sampai Sp, mkn nasi lemak.. then hantar W...

sampai2 jer rumah.. semua tertonggeng!

p/s : Kal, i tak bleh tukar ke 'L'.. cuz W - Double Euww

bb.
Airarora

2 comments:

Karl Hummingbird said...

omg jeles gile dgr cite korg g jalan2.. uhukk nak ikot!! tapi terubat gak sbb last2 ade gak name i terselit.. hahaha

rase best lak bace sal W nih.. cam leh wat drama tb.. hahaa

Unknown said...

weh..sape W? bf ko ker? ade gmbo? hahah!

Followers

Twitter