04 December 2008

How To Spell it Right!

Tadi, aku dan adik aku Fitri chatting + video call ngan abah melalui Skype..
dah pndai adik aku menaip..rupanya.. mcm tak caya jer....
adik aku yg umur 9 tahun ni pandai chatting.. pndai mngeja..
baik dlm bhasa melayu dan bahasa inggeris semua dia boleh.. hahaha Bravo!
Abah aku nak order 'Pizza Hut' for our dinner.. so kami berebut la..
nak yg itu yg ini.. aper2 jer.. asalkan boleh hbis.
then td time tgh list apa yg nak di order...
conference yg funny happen antara bpak aku ngan Fitri...


Abah (type) : Fitri, awat abah kurang dgq apa fitri cakap...?
Fitri (type ) :
Fitri, pakai maike.!

Aira (talk) : hahahahaha! Fitri.. mic eja M.I.C. laaa..
Fitri (talk) :
Ah... biaq pi..! maike mai-ky.. jnji bunyi sama ja..

aku just continue gelak ja.. lawak la adik aku ni.. hahaha
kat video, aku nampak bapak aku jenuh gelak sampai merah padam muka.. rasanya dia dgar apa ulasan adik aku tadi...

Abah (type) : Mic la Fitri... (sambil gelak2)






Moral :
Belajar dari kesilapan.


bb.
Airarora

0 comments:

Followers

Twitter