06 December 2008

Batu Feringgi, Penang



H
ari ini.. aku gi Penang ngan mama dan adik2ku... serta org yg tidak diundang~! blueks..
aku kalau boleh taknak langsung dia ikut!! mama aku yg ria-ria ajak dia..

aku gi Gurney Plaza.. nak hantar lappy kesayangan aku masuk klinik! waaa!
lepas tu.. jalan2 kat situ jap.. ada sale kat Ground floor..

Nak dijadikan cerita aku berkenan gila ngan satu baju neyh.. mcm jaket tp labuh sampai paras paha.. aku gi la pegang baju tu.. sedap jer kain dier..sambil2 tu, aku tanya la sales girl kat situ,

Aira : "How much??" (^_^)
Sales Girl : "This one.... urmmmm.. RM499.00.. Got 10% Discount" =)
Aira : "Okay.. Thanks" (T_T)

Mak-datuk nyer price! tak mampu.. kalau dah RM50 tu.. bleh lg..! sedeyh...
selepas tu, kami semua gi mkn kat "Chicken Rice Shop" (Kedai yg bukan sekadar nasi ayam tuhh..) haha... tetamu yg tak diundang duduk sebelah aku.! k***k btol... nak mkn pun tak lalu!
urghh.. aku dgr mp3, buat pekak sudah! lepas tu.. cuit lengan aku..W : "naper tension2 ney?"
Aira : "F* off la hang!" (bodo sentuh2 aku pa...!)

Lepas Gurney.. jom2 gi Batu Feringgi... Yay! Yay! shopping leww... wee
aku drive my mum's Honda.. kalau tak.. mama nak bg mangkuk tu bawa..
huhu ~ No Way Mannn ~!! sbb tahu jalan jer.. baik tak pyh.. ckp pndai bleh la...
plak tu kecoh2 nak gi Masjid Terapung...pandai2 jer..
mak aku nak gi laen.. dia nak gi laen.. %$%^%# itu pasal aku tak nak dia ikuttttt!!
Jalan2 kat situ... snap gmbar ngan D60 aku.. huhu.. cantik mlm2 kat situ..
meriahnya kat situ pelancong duk jual beli.. there.. i got a new handbag.. and a new dress.. and Pink, Best Of Hilary Duff, and Zouk DJ Remix Music CD's for RM4 each only.. and seriously.. i dun know why that monster keep following me.. where i go!!
he should be with Fitri.. but he left him at behind.. Rimasss sial! pergila maen jauh2!!
i wish i have someone else with me on that time...
Then sumore.., he told me a fake gossip about my friend.. just untuk cari peluang nak ckp2 ngan aku...

W : weyh, tadi Z**ir msg aku mintak numb tlfon hang.. aku bg numb org lain kat dia...hahaha pdn muka dia..
Aira : Bg ja la numb aku kat dia.., bknnya aku tak kenai dia.. (ckp pun cam tak nak layan)
W : hmm.. betul ni nak aku bg??
Aira : Bg la.. pastu bg numb dia kat aku..apa susah.. yg hang pandai2 bg numb org len kat dia tu awat..?
W : satgi dia bg kat org lain nanti...
Aira : Takpa..!! number aku.. bukan numb hang.. kecoh
W : bukan apaa.. sbb dia tu pelik sket..
Aira : Hang tu yg pelik.. dia ok ja! dah, bg numb dia kat aku.. aku call tanya dia sendiri...
W : (buat2 tgk arah len...mcm tak dgar..)

Padahal.. si Z tu ada numb aku dah kot.. baru2 ni pun dia ada msg aku.. apernya mintak numb aku lg kan?? nak kata si Z pelik?? bdk tu tak pernah kacau org kot.. durhh.. n sampai skrg aku mintak numb si Z.. sampai skrg tak bg2 lg.. hahaha.. nak bohong pun pada2 la...



Dah nak otw balik.. plan nak gi mkn plak.. yg si W ney.. 'sini sedap-kat situ sedap'
dahh.. mkan kat Sg. Petani sudah! nak mkn seafood plak! ngada2..
semua setuju ngan aku.. yay! hahaha.. mkn Char Koey Teow!
ternyata lebih sedap dr yg KL punya.. perghh..

Aira : Makan cepat2! aku nak hantaq W**** ni balik!

Hari ni nak kata aku happy pun tak bleh gak... sbb aku Tensioonnnn tgk muka dia!!

bb.
Airarora

1 comments:

Karl Hummingbird said...

wish i was there with u.. sure bez shopping kat penang n pekene char kuey teow tuh.. huahuhauha

n W tuh mamat gay aritu kah??? hahaha

xserik2 ek dia tuh.. adui aii

Followers

Twitter