04 December 2008

Laksa Padang Tembusu

Dah berapa lama dah aku tak mkn kat Gerai Laksa ni...
Tgh hari td.., mama aku bawa g mkn laksa kat situ.. aku cm
"wah.. lupa plak gerai laksa ni wujud"
Dulu masa sekolah menengah dulu, abah aku rajin bawa kami mkn kat situ..
sbb kuah dia pekat.. aku tak berapa suka mkn ikan.. jd laksa maybe aku tak bleh mkn sgt..
kalau aku nak mkn.. kuah dia kena pedas dan pekat.. barula aku bleh mkn..
hehe..
Jd salah satu tempat yg aku bleh mkn laksa kat sini la...
Laksa

Cendol Pulut
Aku order Laksa ngan Cendol Pulut...
yay! lama tak hirup cendol.. =P
Rojak dia pun okay..
Puas la jugak.. mkn laksa hari ni... hehe..

bb.
Airarora

1 comments:

princeshetaki said...

nak gak laksa.. tgk cam yummy gile.. da la i ni hantu laksa yg terganas.. adui.. x suke ok..

ari tu wat i termimpi2 fidani coklat pasni sure i mimpi laksa penang lak..


uhukk

Followers

Twitter