27 December 2008

Dont Ever Come Back Yaww..!


.... aku gi cuci rambut kat Branny Saloon ngan my mum...
tak best langsung! kulit kepala aku sampai berdarah seyh.. baik aku shampoo kat saloon lain!

adik aku call kata kawan mak aku datang..
dari Kelantan katanya.. hoho.. Kelantan??

selepas park kereta.. aku nampak la dis big gurl kat pintu rumah depan...
aku masuk lambat sikit.. (sengaja)
lgpun diorang first time tgk aku.. aku pun first time tgk diorang... lelele..
kenal2.. salam2.. aku blah.....!

tiba2 mak aku suruh aku bg pinjam bilik aku kejap.. nak mandi!
owh ok je la aku pun.. aku bawa keluar D60 aku keluar..biar diorang dua adik beradik sja dlm bilik...

then mak dia terjerit kat depan tanya 2 org anak dia tu..

M : Kak long.. dh kunci kereta belum??
Aira : Diorang dlm bilik.. (sambil bg kunci kereta)
M : Gi tanya diorang jap....
Aira : Ok..

Aku pun dgn selambanya.. gi la ketuk pintu dn tolak pintu sikit..
JENG JENG JENG..!! this 21 years old girl.. (lebih kurang sebaya ngan Kal.. hehehe) melompat ala sumo-lah dan berdiri depan aku... telanjang bulat!! i repeat "BULAT!!"

K : Ya?? naper?
Aira : errrr.. urmm.. mama mu tnya mu da kunci kereta blum?
K : Dah.. (sambil cekak pinggang)

D60 ada kat tangan.. kang aku snap hantar kat Playboy Magazine..!
aku terus blah.. dgn mata terbeliak gi kat living room
( she's sexier than me ok...! bapak jeles! haha)
then.. dua beradik nih mandi sekali..
aku keluar rumah.. aku call Kal.. (like i told u)
Lepas tu, aku masuk bilik, terus rakam la.. keadaan bilik aku.. waaa.. cm tongkang pecah..
then.. dlm aku hbis rakam.. diorang dh hbis mandi...

guess what.. dgn tuala tak pakai.. tahu2 lari basah2 masuk bilik aku!
aku cam WTF??!! arrr... then... BUP! dia duduk atas katil aku basah2 on my favourite blanket!!
Noo.. plss..! not dat blanket!!! AAAaaaaa!!

Tugas selepas ini :-
  1. basuh selimut satu set
  2. mop lantai
then.. adik dia yg pakaikan baju untuk dia.. then baru aku realize dier ni special.. but not so special sitting on my bed basah2 ok! selamat adik lelaki aku tak nampak..! goshh!

Kak Long ni pun tanya aku :

K : Mu tingkatan berapa??
Aira : Tak sekolah dah.. dah masuk U..
K : Owh... cantik la bilik.. suker!
Aira : terima kaseyy..
K : Ni make-up ka?? (sambil tunjuk lipstick aku)
Aira : A'ah.. kenapa?
K : boleh tak make-up Kak Long bg molek macam mu?? hehe
Aira : huh?? ( mcm kesian plak aku kat dier nih)
K : Boleh tak??
Aira : Malam2.. takda orang pakai make-up..
K : Eh2.. yer kan.. hahaha

Lepas itu, diorang nak cari tempat nak menginap... mak diorang nak duduk kat Park Avenue..
but this two girls.. nak tido sini.. sbb seronok.. diorang cakap aku baik sgt kat mak aku..
aww.. thats so cute of them! (^_^) (lg ada org kata aku sombong meyh..)
but sorry i dont share my room with anyone!
sbb mlm2 aku wajib bergayut dan menari (clubbing dlm bilik! haha)
lgpun.. aku nak cuci habis bilik aku!

Afikah ajak diorang nyanyi... Kak Long tu suruh aku nyanyi lagu "panas panas" aper entah..! aku yg naik panas adala! hahaha

Aira : Dangdut ka?? hahaha

Kemudian, mak aku call tnya suruh bawa diorang semua gi Idaman Kasturi.. makan!
waaa... aku bukan nak mengata.. tp nak kata jer k... aku tak lalu..! aku totally teringat Si Azlan!
budak campus aku.. wohhooo cara mkn sebijik!

Bila nak balik... adik2 aku meluru pergi kat kereta aku..berebut tempat depan.. sbb taknak duduk dgn diorang kat belakang.. aku cakap la..

Aira : eyh.. sapa2 pun duduk la kat mana pun.. depa tak naik la dgn kita.. diorang naik kereta mak depa...

Fitri ngan Afiqah tak kira nak duduk depan jugak... bapak cm sardin! Viva kot!
wateva.. aku drive balik rumah terus..!

Diorang dtg balik rumah aku sbb nak ambik tuala tertinggal kat rumah aku...
diorang pun sempat tunjuk kat aku spek mata hitam diorang beli kat KL..
CD lagu S.M Salim..

Dia pun suruh aku dgr dia nyanyi :-

K : Menjeling2 ku bertentang... mata kita sama memandang... bla bla bla...
Aira : Owh ok2.. jeling la.. sampai mata naik juling pun tak per k..

Then.. diorang pun.. bye2 nak balik...
aku pun BYE2!! dont ever come back yaaa!

bb.
Airarora

1 comments:

Karl Hummingbird said...

omg.. r u sure she's sexier than u? i guess not!!

my god she is definitely sane like Azlan.. very the gross u ols... hahahahahaa

Followers

Twitter