30 April 2009

Makanlah

Lunch Time

Kal : U nak makan aper? i order, nanti u amik sendiri..
Aira : Tak payah2, suruh Zafarul serve aku. haha
Zafarul : Takper arr, aku tunggu sini. korang gi arr beli..
Aira : Eh, eh.. aku yg tggu sini.. ko gi la beli untuk aku..
Zafarul : Ala.. aku tunggu arr...
Aira : Ari tu aku siap beli and ambilkan nasi ayam lagik untuk kau.. skrg turn ko pulak laa..
Zafarul : Yelah.. yelah. Ko nak makan aper?
Aira : Fish and Chip! kat Western .. Mintak kuah lebih eh..thank you! (sambil menghulurkan duit rm10)
Zafarul : Aper? Fish and per?
Aira : Fish and Chip!!!
Zafarul : Fish and Chip?? (sambil tengok kal dgn muka blurr..) aper tu weyh??
Kal : Fish and Chip laaa....
Zafarul : Aperbende tu? tak pernah dengarr pun!
Aira : (T_T).....
Kal :Fish and Chip tuu.. macam adik beradik kepada Chicken Chop la...


selepas seketika...

Aira : Waa.. thank you.. thank you... Fish and Chip aku mana??
Kal : Owh, Zafarul yang ambik..
Aira : Bolehka dia tu?
Kal : Boleh... u tau, dia ckp kat i td, dia tnya, tngan dia penuh nak bawa cmner?
Aira : ha..k.?
Kal : i ckp la..ambik la talam... pastu dia tnya lg, Talam kat mana? Talam pun dia tak tahu..
Aira : hahaha...


bb.
Airarora

1 comments:

rizz said...

hahhaha lawak laa zafarul ni.kemaenn fish n chip xtaw.keke talam pon hahhha

Followers

Twitter