17 July 2009

~ 18-SX ~

Hp aku seperti biasa...
problem dgn servis MMS dan GPRS...

Si housemate aku hantar MMS...
apa yg dia hantar, tak tahu la..aper bende..
tak bleh nak buka, kena tggu password tgk kat internet..

so, baru-baru td, aku menerima MMS itu, jadi aku terus buka internet..

MAK DATUKKKK terkejut keturunan Ungka + Babun + ??? = terbeliak biji mata...

apekah benda itu ea??

"CON-NECT" yang tipu punya...

diperbuat daripada getah.. yang panjang gilewww..
bleh plak caption kurang hasam dari housemate aku..

"I JUMPA DALAM TOILET M***. hahahhaha!"

yang dier tu rajin sgt masuk bilik minah tu asal huh??

cmner pun ia tetap membuat aku gelak bagai nak mampus..
mana taknya.. aku baru lepas pembedahan..
sampai sakit habis perut aku..
siot betul!

aku nak upload jer gambar itu kat blog aku ni..
kang orang kata itu aku punya lak...
tak paseiiii aku!


bb.
Airarora

4 comments:

joegrimjow said...

ishhh
lusyah

ada yang betol
napa nak yg tak btol kan?

rizz said...

hahahha siot jehh

ainee si ketua pari2 said...

kelakarnya..
tapi geli ahh

Pakcik Luar Otak said...

Eii apew ni i tak faham lew. uiks uiks.

Followers

Twitter