09 November 2008

U Better Work...!

Tajuk blog hari ni dipetik dari lagu "Supermodel"... huhu...
bkn aper kelmarin dari pagi smpai petang aku jd cm org dungu kat dalam bilik... duk pikir pasal photo shooting yg aku nak wat ngan bdk Felda kat Photostudio dlm campus untuk brochure..
tp cam takder idea arr plak... blank habis-habisan dh ni..

aku nak work out ngan logo terbaru, ngan design dier yg tah pa per... arghhh... so, aku pasang Mp3 je la... hu ha sorang2... then suddenly, si Shark Fin call.. suruh aku bukak pintu rumah.. nak jumpa.. dlm hati pikir aperhal la.. mamat ni cari aku an.. tiba2 jer... rupa2nya nak aku jadi modell untuk brochure dier.. huh.. aku pun cam blurr.. agree la... dia pun maen bukak jer almari aku.. pilih baju2 yg dia rasa sesuai untuk gmbar dier...

segala fashion yg dia nak buat.. sumpah aku tak pernah pakai! huahaha.. bapak giler seksi.. make-up lak cm suicide jer.. tp dlm gambar jer pun.. so tak kisah la... everything dier yg guide nak posed cmner... menggunakan D60 aku lagik.. so, gmbar sah2 gempak... hahaha
serius agak best la... at least aku leh tukar gambar display kat myspace,facebook ngan friendster.. then, i realize dlm gmbar aku cm nampak tinggi tp reality rendah jer... betul la ckp mak aku, aku ni "photogenic"..

so jgn tertipu ngan gambar2 aku eh... huhu ia hanya rekaan semata2.. lalalala

b.b.
Airarora

0 comments:

Followers

Twitter