21 November 2008

Raspberry?? agak sedap!


huhu.. lawak gilerr kalau terkenang balik peristiwa ni...
td.. my housemate, Diana dari Kazath, ketuk bilik aku...
time tu aku tgh layan lagu Britney Spears.. hahaha
dia ajak aku join dia minum Hot Tea.. memandangkan tggal aku jer ngan dier kat rumah time tu.. roomate dia gi clubbing.. dia bancuh la kat aku Hot Tea.. nak suruh try rasa dia buat..
alaa.. Lipton ja pun.. main celup2 jer.. then letak gula.. hahaha
takperla..aku rasa je la an..
minum kat living room smbil tgk TV..
dia bercerita la.. hari ni dia penat and sakit kaki sbb td dia kena edarkan flyers limkokwing kat Sunway.. dia kata, dia cam mnyesal pergi campus hari ni.. hmm..

then dia keluarkan aperbenda ntah warna merah hati dr peti sejuk.. nak bg aku try gak.. aku agak tu cm jem arr kot.. aku tiba2 tringat aku ada beli "Champange Grape" agak sedap la... beli kat Pyramid.. aku pun keluarkan jugakla.. bg dia rasa.. jamu la dia apa2 yg aku ada..
lepas tu dia bgtau benda cm jem tu "Raspberry" handmade dari negara dia.. dia suruh la aku rasa.. aku pun cm ok je la..walaupun aku tak brminat pun nak rasa.. benda lawaknya..

aku ambik la dlm satu sudu teh.. then campurkan dlm Tea aku.. kacau punya kacau..
Tea aku cm jd merah semacam.. dia cm tercengang tgk aku cmpur Raspberry dlm Tea.. aku cm perasan muka dia cm blurr sket..
aku pun tanya la why??
dia kata "why u mix the raspberry with ur tea?? is it a trend??" aku cm gulp'..
Tak kena cmpur dlm tea ker?? aku ingatkan cmpurkan dlm Tea tu... waaa..
aku cam agak malu la.. tp cover-cover arr.. aku ckp la..
"I love to drink Hot Tea with fruit jem.. hehehe" dlm hati aku ckp arr.. mak aii..
jawapan yg plg bodoh dari aku neyh..

dia pun cm ok jer.. "This is the first time i saw a person drink tea with jam..!" smbil senyum2..
aku pun gelakla... hahaha.. "weird rite?? but it taste good! u should try it.." hahaha.. aku pun minum then buat2 muka cm sedap la.. ahaha..

lagi bodoh.., dia pun buat mcm aku buat... dia pun ngaku.. a'ah mmg sedap! hahaha
da da.. malu weyh..! hahaha pastu dia gi amik roti yg dah bakar.. dia ckp
"Actually i want u to try it with bread" (^_^)


bb.
Airarora

2 comments:

Karl Hummingbird said...

you sumpah i gelak macam nak mampos bace entry yg nih... khakhakhakha saket pewot ohh... sure mak i pk i da gile gelak sorg2 kul 1.52 ppagi.. haha


esok nak try la minum hot tea ngan jem.. hahahahha aduii

a i r a said...

ko jaat...
try jerla...
agak sedap! hahaha

Aira Fruitea...

Followers

Twitter