22 November 2008

Lelaki lidah bercabang??


Semalam.. pg2 buta this boy dtg cari aku..
nak jumpa sebelum balik la konon... aku ok jer la,dah on that time aku pun tak bleh tido..
so we lepak kat tepi pool..

Dia tanya aku kenapa aku tak mcm dulu... dia kata aku skrg lebih suka duduk sorang2..
nampak diorang pun cm buat2 tak nampak.. dan dia juga ckp yg dia selalu tgk aku masuk keluar kereta kat tingkap bilik dia..muka pun 'moody' smcm jer...
ada masalah ker??

aku diam jer la skejap.... tgk muka mamat ni buat muka poyo dier tu.. haishhh..
aku ckp la..mmg aku patut buat mcm tu pun..
aku buat mcm tu sbb aku taknak involve apa2 dah ngan diorang..
biarla aku dgn kawan2 aku.. korang ngan kawan2 korang..

Dia cam bntah ckp aku.. and
"Aira, i think situasion kita sekarang ni sama jer.. kwn yg kita percaya selama ni dah tikam belakang kita betul tak??"
then i ckp la "so what?? ada story la tu...apernya??"

then only that baru dia ckp.. budak2 dlm rumah no.3 tu palang dier...
sbb org syak diorang ni gay.! durh.. dlm hati aku cam.. semua dlm rumah tu Gay' perr... lg nak tunding2 org tu org ni Gay..
Then dia bgtau aku.., yg budak2 ni pun palang aku baru ni...
dgr2 jer.. aku cm

WTF!! Aku dah tak jejak kot kat rumah korang punya lama... apsal nama aku duk timbul2 lg kat rumah tu??! diorang semua tu sakit hati aper ngan aku..?? tak pernah kacau hidup diorang pun...

aku pun dh dpt taw.. yg slama ni sapa bawa mulut, dan besar2kan masalah ni.. org yg tak pernah ada dlm story book aku.. see.. aku pelik.. ingatkan perempuan yg suka bw mulut..
tp jantan ni ada lidah bercabang dua...
even kisah aku couple ngan saper pun.. dia nak condem2.. biarla apa pun nak jd kat aku..
mcm ngan korang yg nak tanggung semua tu..
umur dah bleh jd bapak org pun cam per lg perangai.. tak matured langsung..
aku takkan kata apa2 about this thing... lantak korang la nak kata apa pun...
hari2 sikat rambut kat cermin pun tak nampak diri tu lg...

plg aku tak suka, korang banding2kan aku dgn si pendek tu??
cntik mcm mana pun dia, cntik lg perangai aku rasanya.. baru kenal sekejap..dh buat perbandingan.. wah hebat! aku masuk competition sapa bagus ka?? kimak!

So far mmg tak silap apa yg aku syak..
bg korang pekara tu kecik.. tp kalau korang ada kat tempat aku?? lg kecik ka??
semua kecik.. mcm ko arr kecik!! durhh...

bb.
Airarora

0 comments:

Followers

Twitter