18 November 2008

Crazy Nights Out !!

Brian,Zack,Fin,Iam,Ira,Keshen,Aira

Yay... pergi jugak Bar Celona.!!! Ira berjaya pujuk Ayam katik tu... hehe.. slamat baru kat tempat parking... Ira sempat call... kalau tak, dah balik dah haa... tp dgn syarat diorang bawak kasut untuk si Eman tu.. hehehe.. then aku discuss ngan Ira... takkan a aku nak kena bayar sampai RM60 kot.. aku tak minum pun.. waaa..!! then Ira kata.. dont worry. Discuss later.. huhu
disebabkn parking dah bayar.. aku park kereta kat dpn Sun Inn Hotel.. dari situ jalan balik gi Barcelona..

then.. kitorang pun ajak la geng2 Alex join skali.. C.J,and Brian diorang pun On jer... cantik la tu.. hahaha..
then, i kenal sorang lagi cousin Alex.. Zack hehe.. muka dier cam my ex-classmate.. Alexia.. huhu mati2 ingat dier..masa first tgk..haha

Ira, Keshen, ngan Fin sampai dlm pukul 11.30 pm....
music serius kuat.. tak crowd sgt.. mcm2 fesyen oeg menari kat situ.. ada "ehem2" show hahaha jgn tak nampak.. gelap2 pun clean n clear k... hahaha
wateva la apa diorang nak buat.. Keshen ngan Fin terus melompat atas dance stage.... mula2 aku duduk angguk2 kepala.. cm boring jer duduk.. aku pun join arr diorang dance.. hahaha lagu best2 jer..plg best... all of us conquere stage menari lagu "Soldier boy"


Keshen and Aira

bila drinks sampai.. tambah2 botol diorang... Keshen, Ira ngan Fin ask me to try a bit.. mati2 aku ckp No.. no..no... smpai perkataan *kimak pun keluar la.. i said.. i came here.. just to enjoy that's all dun ask me to try anything plzz... huhu.. aku minum Coke jer.. tu pun cm was was terminum benda tu jer.. so aper2 pun tak minum la... Ayam also minum 'that' .. cm tak caya jer.. siap buat demo lagi.. (perlu ker??) tp takperla.. dia still bleh jaga aku lg la.. sblum aku minum dia bau dulu cawan aku.. waa.. cmner pun KO JGN DRIVE!!!! aku drive... waaa.. so far dia tak mabuk la.... tp kira hampir semua mabuk kecuali aku ngan Alex.. sbb kitorang tak minum...


Must see:- Fin Dance
pening seyh kat dlm tu... cm dengung ja telinga neyh bila kuar.. then diorang ajak makan .. cukup la an.. aku pun sampai sakit pinggang dh.. patutla si fin selalu sakit belakang tak gi kelas.. hahaha then.. sebelum blah tu.. aku gi la kat Ira nak ajak gi mkn... then dia ngan mata dah merah (mabuk).. "takpa la gi la dulu" then terus peluk, kiss pipi i kiri kanan... for sureee aku bau ARAK kuat giler.... automatic nak termuntah "wekk"..(slamat tak kuar bunyi) kang dgr kat Ira..aper plak an.. aku tahan n tahan.. sampai lekat hbis bau kat muka aku neyh.. keluar2 jer.. sampai kat sunway lagoon.. aku tak bleh tahan.. muntah arr... Iam terkejut "ko muntah apsal?? bukannya ko minum pun..!"
"mmg la tak... aku bau la bodoh!"

At Jaafar Restaurant

then naik kreta Alex.. gi kat Restoran Jaafar... semua gather kat sana smpai gbung 3 meja.. agak ramai.. then duk layan si Brian yg dah mabuk.. duk perli org tu.. perli org ni.. mmg plg bising kat situ group kitorang la... hahaha.. serius happening giler mlm tu..
sampai pukul 4.30pg baru kami chow dari situ.. aku hntar Ira,Keshen ngan Fin balik Heron.. then aku sampai Desa dlm pukul 5pg.. serius mengantuk.. plus tak tahan ngan bau arak ni... aper lg.. pagi2 buta cm nak gi sekolah dulu2... aku mandi ... shampoo, sabun semua.. sampai aku betul2 wangi... hahaha.. then ntah bila.. lepas tukar baju tido... BOOM...

tidoo arr aper lg..... sebelum tu, aku send sms kat fin...

"Fin, can u please tell the lecturer tmrrow that i cant go to the class.. because i hurt my back! thank you"

hahaha sorry i tiru... hahaha

bb.
Airarora

0 comments:

Followers

Twitter