11 November 2008

Dont Sangka Clean Water No Buaya

For This Time, It's Really Look Just Like You...!


Aku sakit hati gilerrrr ngan ko hari ni...!
silap aribulan mau jerrr aku ketuk2 ko sampai terbenam dalam tanah...!

daaa... mulut "cot cet cot cet" serupa cm ko bagus sgt...
assgment D.S... satu pun ko tak pernah buat.. harapkan kakak ko jer... lepas tu time lab test.. huh baru mula terhegeh - hegeh"Aira..Aira.. plss.. i langsung tak tahu nak buat ni... rename atas nama aku skali plss..."
kalau aku tak tolong time tu...rasa serba salah plak... sbb sakit demam aku ko ambik berat...
so aku just tutup mata jer la..

Paling aku tak suka skali bila aku dah tolong, lg nak ko nak bnyak songeh..! itula inila.... heeee...
buat malu jer la.. bila ada org bkn islam tegur suruh ko baca al-quran betul2... nampak sgt ko sendiri tak kenal dan tak pernah ambik tahu pasal agama ko...! Islam agama yg plg mudah, ko bleh ckp plg susah.. aper yg susah aku pun tak tahu...!

aku sendiri tak paham... apsal kalau ko baik, baik sgt.... sweet jerr...
tp sampai waktu mulut ko cam sial, celaka jerr...

pergghh... harap ko sedar cepat2 la...!

b.b
Airarora

0 comments:

Followers

Twitter