31 May 2009

Miss Slow

Kisah Motor GP

Bhai Wan : Kawan aku bawak motor 200km/h.. pastu langgaq treler, motor terlepas ke depan, tp mayat melekat kat badan treler tu..hang tau tak! haaa...
Aira : Huiyooo... mati la??
Bhaiwan : ishh..! nih..~ hang dengaq betoi2 apa aku nak ulang,
"MAYAT" melekat kat badan treler!!
Aira : Owh...mati la tuu...


Bukan Cinderella

Azlin : Weyh crita yang aritu kita tgok kat TV cerita apa eh?
Aira : Cerita Cinderella kot kalau tak silap! hmm...
Zavila : cerita tu Bukan Cinderella..
Aira : Klau bukan Cinderella cerita apa??
Zavila : Bukan Cinderella la....
Aira : Aku tahula.. cerita tu bukan Cinderella.. mesti la ada tajuk dia... apadia?
Zavila : Adoii... itu la aku ckp tajuk dia Bukan Cinderella!
Aira : Main-main lak ngan aku hang nih.. aku tau la BUKAN CINDERELLA... just tajuk dia ialah??
Zavila : Bukan Cinderella!
Aira : aku tauuuu laaaa.. kalau dah bukan cinderella, habis tu apa?? snow white ka? pinochio ka? lady and tramp ka? beauty and the beast ka?
Fasha : nih.. The - TA-JUK- is BU-KAN - CIN -DE-REL-LA . Ada paham??
Aira : Ohhhh... habaq la "Bukan Cinderella" !

Yer.. aku mmg seorang yg lembab giler nak paham...
explain berkali-kali baru faham...


Ujian Kenaikan Pangkat Sarjan (KRS)


Tuan : Kamu, Koperal Ira! Berdiri Sedia!!
Aira : (Sedia)
Tuan : Bacakan Doa Kawat!!
Aira : Dengar sini semua skali,
apabila menerima hukuman 3 baris dihadapan saya, skuad hendaklah berlari, berbaris, bersedia, dalam bertiga-tiga....
paham itu skuad ! paham itu skuad! paham itu skuad!

Tuan : Beritahu saya satu satu... apa yg perlu pakai di kepala kamu?!
Aira : (Halamak... mau malu soalan ni..) Beret! (lagii???)
Tuan : Lagi apa!!?
Aira : ( bulu kat atas kepala aku ni panggil apa eh?? mampus aku..) BULU!!
Tuan : BULU APA??!
Aira : BULU MERAH!!
Tuan: Apa bulu merah! bulu merah!? kamu nak saya suruh kamu turun padang jerit BULU MERAH ! 10 kali !
Aira : Takmau Tuan!!
Tuan : Lagi???
Aira : (Lagi apa plak dah?? tu ja kan? trick question ker ni?) pakai Otak!
Tuan : Bagus! sekurang-kurangnya saya tahu kamu pakai otak!
Aira : (&^#!!)

I said TRY GUESS!!

Student : Hye, are you Limkok Student??
Aira :
Yes, I am... (^_^) are you?
Student :
Oh no.. i'm studying in MMU.
Aira : Owh Ok... (memandang ke arah lain)
Student :
Where are you from?
Aira :
huh?
Student :
Are you local??
Aira :
Yeah.. why?
Student : You dont look like local at all...
Aira :
Then, what?
Student :
I dont know.. u look mixed..
Aira : hahaha.. maybe.. how about you?
Student :
hahaha, many people says i'm germany, scotish, american, bla.. bla... bla.. hahaha It's up to you, what do you think where i'm coming from...
Aira :
hahaha.. really.. yea yea

(aper yang minah ni meleret pun aku tak paham.. panjang lebar dia bercerita.. so aku melihat ke arah lain lagi.. no question to ask!)

Student :
Excuse me, I'm asking you to guess where i'm from!
Aira :
Huh?? OWHHHH... ermm.. IRANIAN?
Student : Are you sure?
Aira :
Definitely...
Student :
Yeah.. I am!
Aira :
LOL! (nampak sgt orang Iran... durhh..)

Di PLKN - hari Khamis


Diperhimpunan Wira dan Wirawati.

Cikgu : Semua dengar sini.. saya nak offer keluar "outing" esok! sapa nak pergi??
Wirawati :
Nak cikgu! Nak!
Cikgu :
Wirawati dikecualikan! offer ni untuk Wira saja!
Wira :
Yayyyy!
Cikgu :
Okeyh Wira, angkat tangan, sapa nak ikut saya "outing" esok!
(kedengaran kumpulan wira berbisik-bisik)

Wira :
Weyh dapat keluaq wei.. angkat arr tangan lekas! angkat! angkat!

Cikgu :
bagus! lagi satu, Wira yang beragama islam sahaja...

Wira yang bukan beragama islam semua jatuhkan tangan dengan muka yang agak kecewa... yang Islam, yeah begitu CERIA!

Cikgu :
Wira-wira yang beragama Islam, esok ready pukul 12tgh hari di dataran berpakaian Kelas, kita pergi sembahyang Jumaaat!!!
Wira :
HUH?? alorrr..!!
P/s: PLKN mmg tak bagi pelatih keluar untuk outing.


3 Hari

Cikgu : Awat hang? muka monyok semacam ja aku tgk!
Wira 1:
takdak pa la cikgu...
Wira 2:
ala cikgu... GF dia mintak break up!
Cikgu :
HAAA?? hahaha.. wei.. baru 3 hari hang kat sini, Gf dah lari?? hahaha
Wira 1:
(hnya senyum terpaksa!)


bb.
Airarora






2 comments:

joegrimjow said...

bnyak plak cite kali ni
kekeke

rizz said...

ahhah aira sgt lucu taww!!

Followers

Twitter