12 September 2008

Is it Bad or Lucky day??

hmm....
hari ni...sebelum lentok atas katil.... biarla luah perasaan dulu kat sini.. kalau tak takbleh tido..
hmm...
td tgh hari, aku kena tahan ngan bapak polisi sbb cermin kereta gelap... dah lewat giler2 kot nak ke kelas time tu... bleh plak kena tahan dekat setengah jam..
menyembang tah paper ngan polis trafik tu... suruh ambik numb tepon dia la... aper la..
ingatkan after that bleh dah blah, dia pulak suruh aku misscall dier skrg tu jugak.. dlm hati.. "waa..ngada2 gilerr la.. lekas la aku nak blah nii...." then tnya mcm2 duduk dgn saper aper la... dah ader bf ker tak... of course aku jawab ader la.. (bulan puasa tak baik tipu).. huhu
then senyum la kat dier.. sebelum blah dari situ.. dia ada la ckp,
"u ni asyik2 senyum sajer dr td.. tak puasa ker??" ahaa..
kalau senyum tak puasa la ek? bleh plak an... then, aku pun malas nak layan dah.. ckp la kat dier.. "takper la pakcik.. sy dah lewat ni.." dgn sopan nyer..seyuman kekal jer.. lg gampang dia ckp.. "jgn pggil pakcik, abang larr..." hee... naahhh... umur rasa tua lg kot dari bpak aku ader plak abang ek... gelak sudah.. naik tingkap.. choww..! Luckily tak kena saman....

then today also.. , i dun know... my darling nak merajuk2..
sbb benda melawak jer.. (T_T) I try not to become an egoistic person but actually i dun know whatelse to do, tak bermaksud ego... how to make him trust and let him know i'm loyal to him...? i've been damn hurted before in my previouse relationship.. but i still want to give a try, to accept sumbody else....
i dun know what to say anymore...

bb.
Airarora

0 comments:

Followers

Twitter