09 November 2012

Makan jer lah...

Hi !

Hari ni dah hari Jumaat, dan esok cuti ! dan dua tiga hari ni, semua staff2 dalam ofis ni muka kosong, takdak perasaan dan mulut pun tak bercakap, senyappp jer.. itu tandanya diorang dlm zon pokai ! hahaha
ckp kat org, aku pun termasuk lah tu... =P duk kot ofis ni takder kerja, tgk series jer la... mmg goyang kaki betul.. Product dh keluar nanti, baru la semua nak start busy tak ingat dunia.

Nak di jadikan cerita, kawan-kawan sekerja aku ni memang kaki bahan.. diorang ni mmg sporting habis ! mmg takder lah masalah rakan sekerja yg ofis lain ada.. mmg susah nak cari environment kerja mcmni..
Disebabkan kitorang mmg FREE sangat~sangat~sangattt,khusyuk tgk youtube segala.. mmg senyap lah! Aku jadi boring.. bila aku boring, aku lapar, bila aku lapar.. mesti la aku cari makan!

Pagi td, ada kawan belanja nasi lemak bungkus, dia beli bnyak.. sekali tak habis.. aku makan lah 2 bungkus. Lg pun mmg nasi lemak dia sikit.. =P ( alasan kah? hahaha ) Alhamdulillah, dia bawa breakfast untuk kitorang yg tgh pokai. =D kemudian main FB jap, harvest Farmville aku.. lalalala dan lain2.. pastu terus tgk NIKITA.

Tup tup tup, jam dah nak pukul 12 tgh hari..aku ajak la diorang gi turun.. tp diorang ckp, kenyang lagi, jap g nak g sembahyang Jumaat (ya la kann.. lupa plak hari ni ada Friday Prayer! ). So aku sorang2 la turun gi tapau makanan. Beli la Char Koey Teow kat foodcourt ofis aku nih.. Pastu aku naik dan makanlah makanan aku tu... Pastu dah kenyang duduk jap dlm 10-15 minit.. Tiba2 rasa cam boring lak nanti, takder benda nak mengunyah.. =( dah la rehat 2 jam setengah!

Me : Weyh, aku ni nak kena turun lagi la.. nak gi beli makanan sikit, desert ka pa..hmm.. nak pesan tak?
Kawan 1 : Banyak nya hang makan Aira ! lain macam jaaa.. makan untuk dua org ka pa?? hahaha
Kawan 2 : Tu arr.. aku pun prasan mcm tak bnyak kali plak dia duk melantak.. seleraa semacam
Me : *Blurr.. duk fikir siapa lg sorang?* Oihhh.. belum!belummm lagiii.. hahaha dh aku rasa nak makan, aku makan lah! hampa semua saja cari point kann..

Aku turun ja lah.. sambil tu duk fikir, eh, yer ker aku makan bnyak hari ni? cm normal jer.. hari2 aku camni..
hahaha siot laa kan konon nak kata aku bunting pelamin la tu. Hahaha tak semua org okay dpt rezeki begitu cepat.. Kalau ada tu ada laa..

Apa yang penting! aku mmg hari-hari cmni..
Tergiang-ngiang lawak Abang Fadzil, "Aira,hang ni makan sikit tapi banyak kali!" hahaha " <------ akan="akan" ayat2="ayat2" baik="baik" betul="betul" budak="budak" dia..="dia.." dia="dia" dlm="dlm" huhu="huhu" kalau="kalau" kat="kat" kata="kata" lagi="lagi" lebih="lebih" menambah="menambah" mmg="mmg" nasib="nasib" naya="naya" ni.="ni." ofis="ofis" p="p" percaya="percaya" saya="saya" tak="tak" takdak="takdak" ungkapan="ungkapan">
x.o.x.o

a i r a


0 comments:

Followers

Twitter