12 August 2009

First week

First week untuk semester baru...
ahaa.. boleh la..
tak boring.. lecturer pun best best..
tapi agak penatla.... balik jer, cuci muka..terus tido..
tido bukan sekejap... kadang2 sampai sembahyang maghrib pun pernah terlepas..

Aku dah terbiasa sgt tido di kala subuh.. dah bangun di kala zohor...
itu time cuti 3 bulan lepas..
sekarang ini.. tido pgi2 buta bangun plak pukul 7pg .. tak sampai 5 jam aku tido..
kelas pagi sampai petang..
pastu mau taknya aku melelong, ckp pun merapu dana.. lembab nak paham cerita Magical Putera Cendawan.. sehingga kena marah pun, aku tak paham apa yg dimarah..
terasa mcm nak berguling kat mana2... nak tido..
time tu.. terfikir jugak.. nak start engine kereta.. baring jer kat sit belakang.. sementara tunggu kelas seterusnya.. tapi mcm malas jer...
nasib la introduction saja.. kalau belajar.. for sure aku malass giler..

skrg ni.. tgh nak belajar tido mcm manusia biasa yg tinggal di Malaysia, bukan di London atau mana2 negara lain..
waaaa... harap aku tak berterusan begini.. rugi jer yg kan ku dapat!

bb.
Airarora

2 comments:

joegrimjow said...

exercise petang2

Jard The Great said...

salam singgah... ;p

eh.. zaman blaja la paling menyeronokkan.. once dah keje.. lagi penat wooo!

Followers

Twitter